2006+ Honda Civic Forum banner

1 - 20 of 45 Posts

·
Premium Member
117 Posts
I'm in!

·
Premium Member
35 Posts
Ook van de partij waarschijnlijk ;-)

Ben lid van de Type R club Benelux en die rijden ook gezamenlijk. Ik kan een rendez vous regelen bij Sandelingen West (tankstation A16 thv HI Ambacht).

·
Premium Member
117 Posts
Ook van de partij waarschijnlijk ;-)

Ben lid van de Type R club Benelux en die rijden ook gezamenlijk. Ik kan een rendez vous regelen bij Sandelingen West (tankstation A16 thv HI Ambacht).
Goed plan. Misschien dan ook wel een leuk idee om in Asten dan naast elkaar te parkeren. Dan heb je alle 8e generaties mooi bij mekaar.

·
Premium Member
35 Posts
Goed plan. Misschien dan ook wel een leuk idee om in Asten dan naast elkaar te parkeren. Dan heb je alle 8e generaties mooi bij mekaar.
Lijkt mij een goed plan! Bij Hondafest staan wij meestal als club bij elkaar, maar Asten moet geen probleem zijn ;-)

Wij willen rond 11:00 uur verzamelen bij Sandelingen West.

Is het een idee om een Whatsapp groep te maken? Dat spreekt makkelijker af. Als wij onze mobiele telefoonnummers nou even delen via een prive bericht, dan is het zo geregeld... Wil alleen Xa4Cornelis niet voorbij gaan, hij regelt het hier tenslotte. Wat vind jij Xa4Cornelis ?

·
Premium Member
59 Posts
Lijkt mij een goed plan! Bij Hondafest staan wij meestal als club bij elkaar, maar Asten moet geen probleem zijn ;-)

Wij willen rond 11:00 uur verzamelen bij Sandelingen West.

Is het een idee om een Whatsapp groep te maken? Dat spreekt makkelijker af. Als wij onze mobiele telefoonnummers nou even delen via een prive bericht, dan is het zo geregeld... Wil alleen Xa4Cornelis niet voorbij gaan, hij regelt het hier tenslotte. Wat vind jij Xa4Cornelis ?
Ik weet niet of iedereen z'n telefoonnummer wilt achterlaten. Misschien (zoals we de andere keren hiervoor hebben gedaan) een paar dagen van te voren het forum hier in de gaten te houden met wie wat waar?

·
Premium Member
35 Posts
Geen probleem hoor, het tijdstip is dan definitief 11:00 uur bij Sandelingen West. Daar zijn dan voorlopig bij;

Raymond, Radjen, Martijn, Raymond, Rene, Roy, Tom en Cornelis

Leuk man!

·
Registered
56 Posts
Aansluiten

Heren , ik sluit aan in Geldrop , tankstation , zelfde plaats als 2 jaar geleden.
Zeg even hoe laat , volgens google maps een dik uurtje vanuit sandelingen West, maar met een Type R ..........

·
Premium Member
35 Posts
Heren , ik sluit aan in Geldrop , tankstation , zelfde plaats als 2 jaar geleden.
Zeg even hoe laat , volgens google maps een dik uurtje vanuit sandelingen West, maar met een Type R ..........
Hoi Marco,

Stuur ff het adres van het tankstation. We zullen daar dan rond 12:00 uur zijn denk ik...

1 - 20 of 45 Posts