2006+ Honda Civic Forum banner

IHM Asten 19-04-2015

7K views 44 replies 10 participants last post by  Burn! Motorsport 
#1 ·




Who wants to come to this one??

Only 2 euro entrance!

IHM 2015

1. Xa4cornelis
2.
3.
4.
5.
6.
 
See less See more
1
#8 ·
Goed plan. Misschien dan ook wel een leuk idee om in Asten dan naast elkaar te parkeren. Dan heb je alle 8e generaties mooi bij mekaar.
 
#10 · (Edited)
Lijkt mij een goed plan! Bij Hondafest staan wij meestal als club bij elkaar, maar Asten moet geen probleem zijn ;-)

Wij willen rond 11:00 uur verzamelen bij Sandelingen West.

Is het een idee om een Whatsapp groep te maken? Dat spreekt makkelijker af. Als wij onze mobiele telefoonnummers nou even delen via een prive bericht, dan is het zo geregeld... Wil alleen Xa4Cornelis niet voorbij gaan, hij regelt het hier tenslotte. Wat vind jij Xa4Cornelis ?
 
#15 ·
Lijkt mij een goed plan! Bij Hondafest staan wij meestal als club bij elkaar, maar Asten moet geen probleem zijn ;-)

Wij willen rond 11:00 uur verzamelen bij Sandelingen West.

Is het een idee om een Whatsapp groep te maken? Dat spreekt makkelijker af. Als wij onze mobiele telefoonnummers nou even delen via een prive bericht, dan is het zo geregeld... Wil alleen Xa4Cornelis niet voorbij gaan, hij regelt het hier tenslotte. Wat vind jij Xa4Cornelis ?
Ik weet niet of iedereen z'n telefoonnummer wilt achterlaten. Misschien (zoals we de andere keren hiervoor hebben gedaan) een paar dagen van te voren het forum hier in de gaten te houden met wie wat waar?
 
#14 ·
Das niet nodig, een beetje Honda liefhebber komt gewoon ;). Met zo'n mooie tourer ben je natuurlijk wel uniek :)
 
  • Like
Reactions: Xa4cornelis
#19 ·
Aansluiten

Heren , ik sluit aan in Geldrop , tankstation , zelfde plaats als 2 jaar geleden.
Zeg even hoe laat , volgens google maps een dik uurtje vanuit sandelingen West, maar met een Type R ..........
 
#22 · (Edited)
Wie sluit er aan bij Sandelingen West om 11:00 uur (Tankstation Esso)?

- Martijn & Raymond (pyrofreak666) FN2
- Raymond (Ray1990) ITR DC5
- Radjen (RJB1988) EP3
- Raymond
- Rene (FK2)
- Tom K (2007 i-cdti)
- Cornelis (2008 silverstone)
- Roy (FN2)

Geldrop tankstation;

Esso tankstation aan de A67, knooppunt Leenderheide. Meelakkers is het adres, tankstation rechts voorbij naar parkeerplaats. Daar om 12:00 uur verzamelen.

- Marco FN2
- R-style (accoord)
- MaikyNL (ep3)
- Tharmas (ek9)
 
#23 ·
We are coming in the DC2 all the way from Somerset in the UK!! Will be at the Ring on Saturday afternoon.. come join us. :)
 
#24 · (Edited)
Cool, looking forward to see that integra. We will be there at Asten at 12:00. I will not be able to make it to the Ring.
 
#29 ·
Good job on the extra spaces. Something to take into notice for this weekend:

!!!! A T T E N T I O N !!!!
This weekend, the A67/E34 is CLOSED
between Exit 35 SOMEREN
and Exit 38 HELDEN.


Coming from Belgium/Eindhoven:
Take exit 35 Someren (you'll have to)
@ roundabout 2nd exit N266
@ roundabout 1st exit Witvrouwenbergweg
@ roundabout 3rd exit Provincialeweg
@ roundabout 1st exit (keep following) Heesakkerweg
@ roundabout 2nd exit Heesakkerweg
@ roundabout 3rd exit N279
@ end of the road (trafficlights) left Floralaan
1st street right Nobisweg

Coming from Germany/Venlo:
Take exit 38 Helden (you'll have to)
@ trafficlights left N277
@ 2nd trafficlights right N275
@ roundabout 1st exit N275
@ roundabout 2nd exit N275
@ roundabout 1st exit N279
@ roundabout 2nd exit N279
@ roundabout 2nd exit N279
@ end of the road (trafficlights) left Floralaan
1st street right Nobisweg
 
#30 ·
Hallo allemaal,

Nog een belangrijke mededeling voor zondag. Het is de bedoeling om rond 11:00 uur te vertrekken vanaf Sandelingen, zodat we op tijd in Geldrop aankomen. Bij deze dus het verzoek om iets voor 11:00 uur te verzamelen. Voor Geldrop geldt eigenlijk een beetje hetzelfde. Na aankomst willen we gauw doorrijden naar Asten. Daar zal voldoende tijd overblijven voor gelligheid toch? Ik heb gezien dat de zon zal schijnen, heb er zin in ;-)

Tot zondag!
 
#31 ·
Ik kom ook nog even kijken daar, weet alleen nog niet hoe laat ik daar ben.
 
#32 · (Edited)
Hallo allemaal,

Nog wat belangrijke mededelingen voor zondag. Het is de bedoeling om rond 11:00 uur te vertrekken vanaf Sandelingen, zodat we op tijd in Geldrop aankomen. Bij deze dus het verzoek om iets voor 11:00 uur te verzamelen. Voor Geldrop geldt eigenlijk een beetje hetzelfde. Na aankomst willen we gauw doorrijden naar Asten. Daar zal voldoende tijd overblijven voor gezelligheid toch?

De animo is groot, wat heel gaaf is, maar hierdoor heb ik nog wat belangrijke puntjes;

We rijden in een stoet van uiteindelijk +/- 16 Honda’s (Asten 21), waardoor er van te voren rekening gehouden moet worden met;

- Voorop zal rustig gereden moeten worden, zodat de achterhoede het bij kan houden
- Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen verkeersgedrag
- Achterblijvers (pech/te laat komen) zullen zelfstandig naar Asten moeten rijden
- Print thuis namen en meet-punten even uit zodat je eventueel bij kan trekken als je achter bent gebleven
- Neem een eigen navigatiesysteem mee, mocht je de stoet kwijtraken

In omgeving van Asten zijn omleidingen met verkeerslichten. De stoet zal dus uit elkaar vallen. We proberen iedereen bij Asten weer te verzamelen en dan het terrein op te rijden. Het totaal is voorlopig 21 Honda’s.

Verzamelpunt 1: Esso Sandelingen West, vertrek 11:00 uur

- Martijn & Raymond (pyrofreak666) FN2 zwart (Type-R Club Benelux)
- Raymond (Ray1990) ITR DC5 wit (Type-R Club Benelux)
- Radjen (RJB1988) EP3 rood (Type-R Club Benelux)
- Wim (FN2 wit) (Type-R Club Benelux)
- Kevin (ATS zwart) (Type-R Club Benelux)
- Robin (ep3 zwart) (Type-R Club Benelux)
- Maurice (ctr ep3) (Type-R Club Benelux)
- Raymond (???)
- René (FK2) (Civinfo)
- Tom K (2007 i-cdti zilver) (Civinfo)
- Cornelis (2008 silverstone zwart) (Civinfo)
- Roy (FN2 rood) (Civinfo)



Verzamelpunt 2: Geldrop tankstation, vertrek 12:00 uur:

Esso tankstation aan de A67, knooppunt Leenderheide. Meelakkers is het adres, tankstation rechts voorbij naar parkeerplaats.

- Marco FN2 wit (Civinfo)
- Rajeev (accoord type R zwart) R-style (Type-R Club Benelux)

Verzamelpunt 3: MC Donalds Heteren, vertrek 10:45 uur:

Vanuit het noorden verzamelen bij de McDonalds in Heteren om 10:45 (daarna rechtstreeks naar Asten):

- Lucas79 (FN2 rood) (Type-R Club Benelux)
- MaikyNL (EP3 zilver) (Type-R Club Benelux)
- Raymond en Lisette (ATR zwart) (Type-R Club Benelux)
- Jan (DC2 zwart) (Type-R Club Benelux)

Asten rechtstreeks:

- Jeroen (Tharmas) (EK9 wit) (Type-R Club Benelux)
- Wendy (DC2 Zilver) (Type-R Club Benelux)
- Civic1976 (FN1 rood) (Civinfo)

Dit zijn de wegomleidingen;

Vanaf België / Eindhoven


Take exit 35 Someren (you'll have to)
@ roundabout 2nd exit N266
@ roundabout 1st exit Witvrouwenbergweg
@ roundabout 3rd exit Provincialeweg
@ roundabout 1st exit (keep following) Heesakkerweg
@ roundabout 2nd exit Heesakkerweg
@ roundabout 3rd exit N279
@ end of the road (trafficlights) left Floralaan
1st street right Nobisweg

Vanaf Duitsland / Venlo


Take exit 38 Helden (you'll have to)
@ trafficlights left N277
@ 2nd trafficlights right N275
@ roundabout 1st exit N275
@ roundabout 2nd exit N275
@ roundabout 1st exit N279
@ roundabout 2nd exit N279
@ roundabout 2nd exit N279
@ end of the road (trafficlights) left Floralaan
1st street right Nobisweg

Ik stel voor om zelf voorop te gaan rijden en ik zal dan proberen om de stoet op de snelweg bij elkaar te houden. Als er anderen zijn die graag voorop zouden willen rijden, dan hoor ik dat graag. Ik heb gezien dat de zon zal schijnen en ik heb er zin in! Tot zondag waar ik jullie zie bij de afgesproken punten.

Grt Martijn
 
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top