2006+ Honda Civic Forum banner

1 - 7 of 7 Posts

·
A. Senna
Joined
·
8,048 Posts
Discussion Starter #1 (Edited by Moderator)
Known Faults and Solutions - Γνωστά προβλήματα και λύσεις

Στο παρόν thread αναφέρονται οι επίσημες ανακλήσεις που έχουν γίνει απο την Honda όπως επίσης και κάποια από τα πιο γνωστά προβλήματα που έχουν απασχολήσει μερικούς/αρκετούς από εμάς...



________________________________________________________________




ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ



1. Χειροφρενο -> Εχει διαπιστωθει ελλατωματικο ανταλλακτικο απο τον προμηθευτη (στα μοντελα 06-07) κατι που μπορει να προκαλεσει λυσιμο του χειροφρενου με δυσαρεστες συνεπειες

2. Ταπα βενζινης -> Κυριως στα μοντελα 06-07 εχει διαπιστωθει χαλαρωμα του ελασματος της ταπας βενζινης με αποτελεσμα μετα απο χρηση αυτη να μην ανοιγει. Διορθωνεται με την προσθηκη ενος ειδικου ελασματος εσωτερικα της ταπας.

3. Ημιαξονια -> Διαπιστωθηκαν προβληματικα ανταλλακτικα σε καποια αμαξια ( κυριως '08 ), υπαρχει ανακληση τους για αλλαγη, για συγκεκριμενους αριθμους πλαισιων.






_______________________________________________________________








ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ






1. Εντονος θορυβος αμορτισερ-αναρτησης σε λακουβες

- Κακος σχεδιασμος των bump stops (πορτοκαλι χρωμα) με αποτελεσμα να βγαινουν απο την θεση τους -> Λυνεται με αλλαγη νεων βελτιωμενων bump stops (λευκο χρωμα)

- Προβληματικα και κακου σχεδιασμου αμορτισερ (Sachs) -> Αλλαγη αμορτισερ με νεα βελτιωμενα ή με aftermarket ή ακομα με αυτα του TypeR

- Διαπιστωθηκε μικρη διαδρομη στο αμορτισερ (thanks Jimp) κατι που οφειλεται στα bump stops -> Προς το παρον λυνεται με κοψιμο των λαστιχενιων bump stops κατα 1 ποντο

- Διαπιστωθηκε επισης οτι ο θορυβος της αναρτησης προερχεται απο την κρεμαριερα ή το υποπλαισιο -> Λυνεται με ενα απλο γρασαρισμα των δυο παραπανω και καλυτερο σφιξιμο του δευτερου (υποπλαισιο)




2. "Χτυπημα" των πισω αμορτισερ μετα απο ακινισια

- Μη σωστη λιπανση των πισω αμορτισερ κατα την πρωτη/πρωτες στιγμη/ες λειτουργειας τους -> Δεν αποτελει ουσιαστικο προβλημα




3. Τραβηγμα του αυτοκινητου δεξια

- Λυνεται με ευθυγραμμιση ή με αλλαγη καμπεροβιδων (με νεες που μπορουν να παρουν ρυθμιση της γωνιας camber) και εκ νεου ευθυγραμμιση. Επισης εχει διαπιστωθει απο μερικους οτι το προβλημα οφειλεται στα ελαστικα




4. Τριξιμο συμπλεκτη

- Οφειλεται στο σπασιμο των πλαστικων ροδελων συγκρατησης του ελατηριου του συμπλεκτη ή στο εμβολο της τρομπας του συμπλεκτη -> Λυνεται με αλλαγη του πενταλ συμπλεκτη, τρομπας συμπλεκτη




5. Δυσλειτουργεια τηλεχειρισμου (δεν ανοιγει το αμαξι)

- Οφειλεται στην "κακη" επαφη του διακοπτη της πισω πορτας (πορτ μπαγκαζ) -> Λυση, Πιεστε λιγο την πισω πορτα και ξαναπροσπαθηστε να ξεκλειδωσετε..




6. Χαμηλο ρελαντι

- Σε ορισμενα αμαξια διαπιστωνεται χαμηλο ρελαντι μετα απο υψηλο στροφαρισμα του κινητηρα σε σημειο που το αυτοκινητο φαινεται ετοιμο να σβησει και μετα απο λιγο επανερχεται στις φυσιολογικες στροφες του ρελαντι (700-800 rpm) -> Λυνεται με αναβαθμιση της ECU στις επισημες αντιπροσωπιες με νεο βελτιωμενο προγραμμα χαρτογραφησης απο την Honda.




7. Κακη ληψη ραδιοφωνικων σταθμων (RDS)


- Το ραδιο δεν πιανει πολλους σταθμους -> Απενεργοποιηση του RDS





8. Θορυβος-τριγμος στο φυγειο νερου


- Τριξιμο και θορυβος που προκαλειται απο τις χαλαρες βασεις ψυγειου -> Λυνεται με καλυτερη στηριξη των βασων του ψυγειου για καλυτερη σταθεροτητα (και εξαλειψη της ταλαντωσης του ψυγειου που προκαλει τον ενοχλητικο θορυβο/τριγμο).




9. Τριγμος στην κολωνα οδηγου ή συνοδηγου


- Τριγμος που προερχεται απο τις μπροστα κολωνες του αμαξιου -> Οφειλεται στους αεροσακους κολωνας που δημιουργουν αυτον τον θορυβο/τριγμο





10. Σκληρο χερουλι πορτας


- Το χερουλι φαινεται να ειναι αρκετα σκληρο κατα την χρηση του -> Λυνεται με σπρευ σιλικονης ή ρυθμιση προεντατηρων πορτας ή τελος με αλλαγη ολοκληρου του χερουλιου.





11.Ελαφρυ τριξιμο τιμονιου (στα 3/4 της διαδρομης του)



- Ενοχλητικος τριγμος απο το τιμονι οταν αυτο στριβει και φτανει στα 3/4 περιπου της διαδρομης του, οφειλεται μαλλον στο δαχτυλιδι της κολονας του τιμονιου που "βρισκει" και λυνεται με αλλαγη του ή στην κρεμαριερα που χρειαζεται γρασσαρισμα.






12. Τριξιμο/Μεταλικος θορυβος απο το ταμπλο (πισω απο το RadioCD)



- Τριγμος (σαν λαμαρινα που παλλεται) που ακουγεται περιπου πισω απο το RadioCd οταν ξεπερνατε τα 90-100 km/h -> Οφειλεται στο καλυμμα της εξατμισης (κατω απο το αμαξι, αναμεσα στις 2 μπροστα ροδες) που αρχιζει και ταλαντευεται με τον αερα και δημιουργει αυτον τον τριγμο ο οποιος μεταφερεται μεσα στην καμπινα -> Λυνεται με καλυτερη στερωση αυτου του καλυμματος της εξατμισης (η λαμαρινα αυτη ειναι "κουμπωτη") με 4 λαμαρινοβιδες σε καθε του ακρη.






13. Ζεστος αερας στην καμπινα (κατω απο το τιμονι)


- Κυριως τους καλοκαιρινους μηνες παρατηρειται το φαινομενο να ζεσταινεται εντονα το μερος κατω απο το τιμονι, το "προβλημα" ειτε οφειλεται στον αερα που μπαινει μεσα στην καμπινα απο τον ζεστο χωρο της μηχανης (που γινεται αντιλιπτο κυριως τους καλοκαιρινους μηνες) ειτε απο τις ψυκτρες του RadioCd που βρισκεται εκει κοντα. Το "προβλημα" και ο ζεστος αερας φευγουν αν βαλετε on την ανακυκλωση,






Και καποια ακομη που δεν θεωρουνται και τοσο προβληματα...







14. Θορυβος απο το πισω μερος κατα την πρωτη εκκινηση (περιπου στα 12-15 km/h)



- Ο θορυβος που ακουγεται στα 12-15 km/h απο το πισω μερος ειναι μια λειτουργεια αυτοδιαγνωσης του VSA/ABS και δεν αποτελει προβλημα.





15. Μπαταρια

- Εχουν αναφερθει (κυριως Αγγλια) πολλα περιστατικα με "πεσμενες" μπαταριες. -> Ισως καποιες να εχουν βγει προβληματικες απο τον προμηθευτη





16. Χρωμα



- Οι περρισοτεροι θα εχετε διαπιστωσει πολλα σημαδια στο καπω απο πετραδακια. Το "προβλημα" ειναι εντονοτερο στο milano red. Πολλοι το οφειλουν στο λεπτο στρωμα βαφης που "σπαει" με το παραμικρο αλλα στην ουσια οφειλεται στην αεροδυναμικη του καπω (οι προφυλακτηρες εχουν το ιδιο χρωμα αλλα οχι το ιδιο προβλημα) που ερχεται σε επαφη με τα πετραδακια "ακομψα" .



17. Υγρασία στο εσωτερικών των θυρών


- Πολλοί κάτοχοι των πρώτων σιβικ -κυρίως 2006 και αρχών 2007- παρατήρησαν την ύπαρξη υγρασίας και βρόχινου νερού στο εσωτερικό των θυρών. Το πρόβλημα επιλύθηκε με την αφαίρεση των μικρών λαστιχένιων ταπών στο κάτω μέρος των 4 θυρών. Λεπτομέρειες εδώ:

http://www.civinfo.com/wiki/index.ph...Water_in_doors



18. Γρατσουνιές στο πλαίσιο του πίνακα οργάνων.


- Τα προ f/l σιβικ είχαν το piano black πλαίσιο το οποίο παρά την ομορφιά του γρατσουνίζονταν εύκολα και ο καθαρισμός του ήταν δύσκολος. Η χόντα πλεόν το αντικατέστησε με τύπου type-r πλαίσιο που δεν έχει πρόβλημα. Επιλέξτε απλό νερό και ύφασμα με μικροίνες για να περιορίσετε την πιθανοτητα γδαρσίματος. Οι Άγγλοι προτείνουν και μια σειρά από καθαριστικά ταμπλό για τα οποία σας παραπέμπω στο ανάλογο thread.



19. Τρίξιμο στους υαλοκαθαριστήρες


- Πολλολι ιδιοκτήτες παραπονούνται για τριξίματα από τους υαλοκαθαριστήρες. Πέραν των μάκτρων που ίσως χρειάζονται αλλαγή το πρόβλημα επιλύεται με το γρασάρισμα των επιμέρους μερών. Λεπτομέρειες εδώ:

http://www.civinfo.com/wiki/index.ph...ueaking_wipers

___________________________________________________________________




Θα παρακαλουσα να με βοηθησετε να συμπληρωσουμε οτι εχω ξεχασει να αναφερω
.

Επισης θα σας παρακαλουσα να μην γραφετε σε αυτο το thread, απλα οτι θελουμε να συμπληρωσουμε να το συζηταμε πρωτα στο Faults και μετα να συμπληρωνουμε εδω ετσι ωστε ο παραπανω πινακας να μεινει αυτουσιος και να μην χαθει στις σελιδες που θα ακολουθησουν..

Skam:
Ευχαριστούμε τον Μάκη για την δημιουργία και επιμέλεια του παρόντος θέματος και παρακαλώ τους πάντες να σεβαστείτε τους κανόνες που προαναφέρθησαν από τον δημιουργό του.

 

·
Νίκος
Joined
·
2,875 Posts
clutch fluid change

Λοιπόν, πάμε για αλλαγή υγρών συμπλέκτη και εξαέρωση στο κύκλωμα.
Είναι απλό και εύκολο αρκεί να κατανοήσετε πλήρως και με κάθε λεπτομέρεια τον τρόπο που γίνεται, πρέπει να είστε 100% σίγουροι για το τι ακριβώς θα κάνετε πρίν ξεκινήσετε.
Χρειάζονται δυο άτομα οπότε θα πρέπει να εξηγήσετε στον βοηθό σας τι ακριβώς θα κάνει.
Τα εργαλεία που θα χρειαστείτε είναι:

View attachment 117450

Υγρά φρένων dot-4 μισό λίτρο φτάνει και περισεύει αρκετό
γερμανοπολύγωνο κλειδι 8mm
30-40cm διάφανο σωληνάκι διαμέτρου 6mm το οποίο πρέπει να εφαρμόζει στο ρακόρ του εμβόλου
κενό δοχείο και
σύριγγα.

στην συνέχεια εντοπίζεται το έμβολο του συμπλέκτη στον χώρο του κινητήρα το οποίο στο επάνω μέρος του έχει το ρακόρ της εξαέρωσης καλύμένο με ενα μαύρο ελαστικό καπάκι το οποίο και αφαιρούμε.

View attachment 117458 View attachment 117466

στην συνέχεια περνάτε το κλειδί των 8mm στο εξάγωνο του ρακόρ φροντίζοντας να έχει χώρο να κινηθεί και να ξεβιδώσει το ρακόρ, 1/4 με 1/2 της στροφής είναι αρκετό και απο πάνω εφαρμόζεται το σωληνάκι το οποίο καταλήγει στο κενό δοχείο που θα γίνει και η συλλογή των παλιών υγρών.

View attachment 117474 View attachment 117482 View attachment 117490

Τώρα είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την διαδικασία αλλαγής υγρών και εξαέρωσης του συστήματος, (θα είμαι οσο πιο λεπτομερής μπορώ), η οποία έχει ως εξής:

View attachment 117498

Με την σύριγγα αφαιρείται ολο το υγρό απο το δοχείο υγρών του συμπλέκτη το σκουπίζετε και συμπληρώνετε εως πάνω (εως το χείλος αρκει να μην χυθεί δεν σταματάτε στο MAX) με καινούργια υγρά.

Ο βοηθός σας κάθετε στην θέση του οδηγού πατά και αφήνει 2 φορές το πετάλ του συμπλέκτη την 3η φορά πατάει και κρατάει πατημένο τέρμα κάτω το πετάλ όπου και σας ενημερώνει (πατημένος).

Αφού ακούσετε οτι είναι (πατημένος) λασκάρετε σιγά σιγά (αριστερόστροφα) το ρακόρ με το 8mm κλειδί εως ότου δείτε μια μικρή ποσότητα υγρού στο σωληνάκι που έχετε εφαρμόσει, όταν σταματήσει το υγρό 4-5ml περίπου, σφίγγετε το ρακόρ που είχατε λασκάρει και ενημερώνετε τον βοηθό σας να αφήσει το πετάλ,(υπάρχει περίπτωση το πετάλ να μην μπορεί να επιστρέψει μόνο του στην αρχική του θέση γιατί έχετε αφαιρέση υγρά απο το κύκλωμα που το βοηθούν, το επαναφέρετε στην τάξη με το χέρι)
Αυτή είναι η διαδικασία η οποία επαναλαμβάνεται πολλές φορές εως ότου αφαιρεθούν ολα τα παλιά υγρά απο το κύκλωμα και αντικατασταθούν με τα νεα, θα το καταλάβετε γιατί τα παλιά υγρά είναι αρκετά πιο σκούρα απο τα νέα όταν λοιπόν βγούν απο το σωληνάκι καθαρά τα υγρά το κυκλωμά σας έχει καθαρίσει απο τα παλιά και έχει μόνο νεα υγρά. Ποσότητα του κυκλώματος σε ml ακριβώς δεν ξέρω να σας πω, εμένα στα 70ml βγήκαν καθαρά υγρά και συνέχισα μέχρι τα 100ml.

Επίσης είναι σημαντικό κάθε δυο φορές που επαναλαμβάνετε την παραπάνω διαδικασία μην ξεχνάτε να συμπληρώνετε υγρά στο δοχείο, γιατί είναι μικρό και με 2-3 φορές αδειάζει (εαν αδειάσει θα πάρει αέρα το κύκλωμα και θα πρέπει να αρχίσουμε απο την αρχή την διαδικασία), στο τέλος φροντίζουμε η στάθμη να είναι στο MAX, και επανατοποθετούμε το ελαστικό καπάκι που αφαιρέσαμε στο ρακόρ.

Με την παραπάνω διαδικασία φεύγει και ο αέρας που πιθανόν βρίσκεται στο κύκλωμα χωρίς να κάνουμε κάτι άλλο γιατί το ρακόρ βρίσκεται στο ψηλότερο σημείο του κυκλώματος.
Στην διαθεσή σας για όποια απορία προκύψει και ξέρω την απάντηση.

Μια σημείωση που ξέχασα, κινητήρας σβηστός και παγωμένος επίσης αφου θα βάλετε τα χέρια σας εντός αυτού καλό θα είναι το κλειδί του αυτοκινήτου να βρίσκεται στην τσέπη σας και οχι στο τιμόνι.
 

Attachments

·
Greek Subforum Moderator
Joined
·
13,262 Posts
Tip ξεβουλώματος δοχείου υαλοκαθαριστήρων

Ανοιγεις καπο. αριστερα ειναι το σωληνακι που παει στα πιτσιλιστηρια. θα δεις ενα κυλινδρικο πλαστικο που ΄΄αγκαλιαζει'' την ένωση των δυο σωληνακιων (το λειο με το σπιραλ). στριψτο για να δεις την εγκωπη. με το χερι σου το ανοιγεις και το βγαζεις. ξεκουμπωνεις την ενωση και φυσας καλα μεσα (με το στομα εννοώ, σαν σε καλαμακι).
μην βαλεις κραγιον, θα πασαλειφτεις!!!

υσ. πιστευω οτι αυτο το απλο θα ειναι αλλιως θα εβλεπες καπου κατω να χανει νερα.

(Προσφορά της φίλης μας Αγγελικής- black beauty :))
 

·
Premium Member
Joined
·
9,217 Posts
[b]ΤΙΠ ΑΛΛΑΓΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΜΠΡΑΓΙΑΖ[/b]

Σε συνέχεια του άψογου ποστ του Νίκου και κατόπιν συμβουλής του Μάνου, η αλλαγή των υγρών του αμπραγιάζ πρέπει να γίνεται ως εξής:
πρώτα βγάζουμε το δοχειάκι και το καθαρίζουμε, στην συνέχεια το ξαναβάζουμε στην θέση του και βάζουμε νέα υγρά, μετά....
βγάζουμε τελείως το ρακόρ της εξαέρωσης, έχοντας πριν τοποθετήσει από κάτω δοχείο συλλογής των παλιών υγρών, και αφήνουμε την φύση να κάνει την δουλειά της προσέχοντας να μην αδειάσει τελείως το δοχειάκι και πάρει αέρα το κύκλωμα....θα παρατηρήσετε ότι όσο τρέχει από την ρύπα της εξαέρωσης, τόσο κατεβαίνουν τα υγρά στο δοχειάκι....
είναι ο σωστότερος και απλούστερος τρόπος, απλά θέλει υπομονή μέχρι να βγουν καθαρά τα υγρά, θα γεμίσουμε περίπου 3-4 φορές το δοχειάκι, προς το τέλος θα παρατηρήσετε ότι αδειάζει πιο γρήγορα καθώς καθαρίζει το κύκλωμα....ξαναλέω όλα αυτά γίνονται μονά τους καθώς παρεμβαίνει η φύση (το δοχείο σε υψηλότερη θέση από την τρύπα), χωρίς να ζορίζουμε την τρόμπα και τα λαστιχάκια της
στο τέλος βιδώνουμε το ρακορ εξαέρωσης και απλά τρομπάρουμε το αμπραγιάζ 3-4 φορές και κάνουμε 1 εξαέρωση όπως είπε και ο Νίκος, (το πετάλ θα μείνει κάτω, να το επαναφέρετε με το χέρι)....

φυσικά μου εξήγησε ότι μερικοί βάζουν κάτι σαν μεγάλη σύριγγα στο δοχείο και πρεσάρουν τα νέα υγρά έτσι ώστε να γίνει αυτή η δουλειά πιο γρήγορα.....απλά έτσι ζορίζεις την τρόμπα με τα γνωστά αποτελέσματα σε βάθος χρόνου....
 

·
Premium Member
Joined
·
9,217 Posts
1 - 7 of 7 Posts
Top