2006+ Honda Civic Forum banner
21 - 40 of 51 Posts
Discussion starter · #21 ·
Ik heb Pandora ingeschakeld in de service-diag-opties.
Het is me gelukt om de Pandora-app te downloaden en aan de praat te krijgen op mijn Xperia P, na het zoeken op Google.
Maar ik kan Pandora niet zien als een audiobron wanneer ik mijn telefoon via bluetooth aansluit, zoals het hoort.
Ik kan alleen muziek streamen van mijn telefoon naar het audio-systeem van de auto, zoals elke andere telefoonapplicatie.
Probeer uw telefoon via de USB-kabel aan te sluiten.

Probeer je telefoon via de USB-kabel aan te sluiten.
Het is me gelukt om de USB-verbinding tot stand te brengen nadat ik een app genaamd USBsharer had gedownload.
Pandora werkte niet, maar ik kan nu de namen van mp3's op imid zien.
Via Bluetooth lukte het niet.
Misschien omdat ik een oude versie van Android (ics) heb.
Ik heb ergens gelezen dat als je Android 4.3 of iOS hebt, je de namen van de nummers via Bluetooth **** zien.
Misschien werkt Pandora dan wel goed.

Pandora

Ik heb Pandora ook ingeschakeld en ontdekte dat ik alleen standaard USB-functionaliteit kreeg. Het lijkt erop dat in het VK gebouwde Civics de Pandora-bron niet beschikbaar hebben in I-Mid. Ik heb ook een CRV en ontdekte dat Pandora kan worden ingeschakeld. Mijn CRV is afkomstig uit Thailand en is primair ontworpen voor de Noord-Amerikaanse markt. In dit geval kreeg ik volledige Pandora-functionaliteit.

Ik heb ook Pandora ingeschakeld en ontdekte dat ik alleen standaard USB-functionaliteit kreeg. Het lijkt erop dat in het VK gebouwde Civics de Pandora-bron niet beschikbaar hebben in I-Mid. Ik heb ook een CRV en ontdekte dat Pandora kan worden ingeschakeld. Mijn CRV is afkomstig uit Thailand en is voornamelijk ontworpen voor de Noord-Amerikaanse markt. In dit geval kreeg ik volledige Pandora-functionaliteit.
**** u ons alstublieft de firmwareversie van uw Android- of iOS-telefoon vertellen?

Ik heb Pandora een tijdje gebruikt en het werkt min of meer op de UK Civic via de USB-verbinding. De truc is om een iTunes-afspeellijst te hebben van bijvoorbeeld minstens een paar honderd nummers. Stop op de iPhone het nummer dat momenteel in iTunes wordt afgespeeld. Open Pandora en begin een nummer af te spelen. De huidige titel en albumhoes worden weergegeven op de iMid. De nummering is echter onjuist. Gebruik gewoon niet de knoppen vooruit en terug op het stuur, anders krijg je onverwachte resultaten, zoals het opnieuw afspelen van je iTunes-nummers.

Opmerking: als je een kleine afspeellijst hebt, verdwijnen de albumhoes en/of de titel op de iMid zodra het aantal nummers in Pandora het aantal iTunes-afspeellijstnummers overschrijdt, bijvoorbeeld 15/14 nummers. Ik heb geen Bluetooth-streaming, dus ik kan niet bevestigen hoe dit in deze modus werkt. Hoewel ik een adapter genaamd Tune2Air krijg, die deze functionaliteit zal bieden (tracknaam weergegeven op iMid voor iTunes-nummers via Bluetooth).

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik heb Pandora een tijdje gebruikt en het werkt wel op de UK Civic via de USB-verbinding. De truc is om een iTunes-afspeellijst te hebben van bijvoorbeeld minstens een paar honderd nummers. Stop op de iPhone het nummer dat momenteel wordt afgespeeld in iTunes. Open Pandora en begin een nummer af te spelen. De huidige titel van het nummer en de albumhoes worden weergegeven op de iMid. De nummering van de nummers is echter onjuist. Gebruik gewoon niet de knoppen vooruit en achteruit op het stuur, anders krijg je onverwachte resultaten, zoals het opnieuw afspelen van je iTunes-nummers.

Opmerking: als je een kleine afspeellijst hebt, verdwijnen de albumhoes en/of de titel op de iMid zodra het aantal nummers in Pandora het aantal iTunes-afspeellijstnummers overschrijdt, bijvoorbeeld 15/14 nummers. Ik heb geen Bluetooth-streaming, dus ik kan niet bevestigen hoe dit in deze modus werkt. Hoewel ik een adapter krijg genaamd Tune2Air die deze functionaliteit biedt (nummernaam weergegeven op iMid voor iTunes-nummers via bluetooth).

De Tune2Air was niet compatibel met het voertuig. Ik heb vandaag gespeeld met iTunes Radio (streamingdienst vergelijkbaar met Pandora), omdat het vandaag in Australië werd gelanceerd. Het belangrijkste voordeel van iTunes Radio is dat de Apple EQ-instellingen daadwerkelijk werken (in tegenstelling tot alle andere audio-streamingprogramma's van derden). Goed voor het verbeteren van het geluid op de niet-premium audiosystemen.

Discussion starter · #28 ·
'Engineering'-menu

Ik heb nu een 'Engineering'-menu gevonden... Niet veel in, slechts 2 opties...

Versie: Dit is de iMID-softwareversie en hier zou je via USB updaten.
Line Diag: Verandert de manier waarop de Line Diag werkt in het 'Service Diag'-menu

Druk op de MENU-knop op het stuurwiel om het voertuigmenu te openen. Houd vervolgens MENU ingedrukt en druk 5 keer op SOURCE.

Ik ben ervan overtuigd dat er andere menu's zijn... Ik zal ze vinden ;)

Al deze verborgen menu's om te proberen. Heeft iemand nog iets anders gevonden?

21 - 40 of 51 Posts