2006+ Honda Civic Forum banner
4,481 - 4,500 of 9,723 Posts
Heb mijn telefoon in de motorruimte laten vallen terwijl ik hem als zaklamp gebruikte om het onderdeelnummer voor de ABS-pomp te lezen. Het duurde ongeveer 20 minuten om de telefoon eruit te halen.

Je zou het tenminste kunnen krijgen! Heb een doos vol spullen om mee verder te gaan, maar momenteel beperkt in wat ik kan doen, dus iets leuks en makkelijks
317450

Lol Das 😂😂 het is een complete onderste arm Wilmo, euro auto-onderdelen met huidige kortingscode komt uit op ongeveer £ 130 per kant 👍🏻
Welk merk?
Ik keek naar Meyle HD als de mijne stuk gaan, £ 140 iets per stuk van Autodoc etc.

Ik werk nu voor ECP dus krijg personeelskorting.

"Wat heb je vandaag met je auto gedaan?"
De wielen verwijderd.
Wielkasten en wielen gereinigd met APC
Wielen besproeid met AutoSmart Tardis teerverwijderaar
Afgeveegd
Gewaxed met Collinite 845 Insulator Wax
Banden behandeld met Megs UE Tyre Dressing
Ik heb onlangs mijn fn2 gt in Milano rood gekocht, tot nu toe:

Interieur 75% gedetailleerd, wachtend op een nieuwe armleuninghoes om aan te komen en dan wordt de rest van het interieur gedetailleerd.

Motorruimte detail binnenkort en exterieur.

Nieuwe schijven en blokken rondom, pagid schijven rondom, pagid schijven achter, ferodo 2500 voor. Kijken hoe ze zijn, ik heb af en toe een geur van verbrand olie in de auto. Denk dat ik af en toe een druppel olie op de uitlaat heb. Het lekt zeker aan de achterkant van de motor. Heb de monteur vandaag laten kijken. Hij gaat volgende week naar binnen zodat ze ernaar kunnen kijken en het proberen te vinden. Er druppelt geen olie, ik controleer om de 2 dagen om het in de gaten te houden. Tot nu toe is er niets gevallen.

Nieuwe schijven en blokken rondom, pagid schijven rondom, pagid schijven achter, ferodo 2500 voor. Kijken hoe ze zijn, ik heb af en toe een geur van verbrande olie in de auto. Denk dat ik af en toe een druppel olie op de uitlaat heb. Het lekt zeker aan de achterkant van de motor. Heb de monteur er vandaag naar laten kijken. Hij gaat volgende week naar binnen zodat ze ernaar kunnen kijken en het proberen te vinden. Er druppelt geen olie, ik controleer om de 2 dagen om het in de gaten te houden. Tot nu toe is er niets gedruppeld.
Dat heb ik soms ook, mijn kleppendeksel zweet een beetje, ik heb een nieuwe die erop gaat als ik mijn klepspeling doe.

Jongens, ik had hetzelfde olieprobleem. Ik zou een nieuwe kleppendekselpakkingset aanbevelen. Heb de mijne gedaan en alles is in orde.

Ook een goed idee om de nokkenasklep op te frissen en oude, versleten moeren te vervangen
317481

Proost maat, ik vind de standaardremmen nog steeds ronduit verschrikkelijk!
Als ik niets positiefs hoor, ga ik over op een grote remkit
Daarom probeer ik de Ferodo, kreeg veel last van fading bij een beetje pittig rijden. Ik hoop op een grote verbetering ten opzichte van de standaardremmen.

4,481 - 4,500 of 9,723 Posts