2006+ Honda Civic Forum banner

[HOW TO]Mistlampen installatie

98K views 101 replies 58 participants last post by  Fn nath  
#1 ·
Hoe u de mistlampkit installeert Buiten

Kit uit de doos

Verwijder eerst de kleppen onder de bumper, één schroef, twee noppen (beide zijden)

Draai vervolgens de schroef en de nop voor de boogafdekking los en maak de afdekking voorzichtig los van de vleugel. (Beide zijden)

Verwijder vervolgens twee bouten en twee noppen aan de onderkant van de bumper en de schroef aan de bovenkant van de bumper achter de boogafdekking, en wrik vervolgens voorzichtig de bumper eraf, deze is alleen aan de bovenkant vastgeklikt.

Als u koplampsproeiers heeft, moet u de leidingen en de dop loskoppelen om te voorkomen dat u al uw ruitensproeiervloeistof verliest.

De binnenkant van de bumper is gestempeld waar de gaten komen, dus boor een klein proefgat

Boor vervolgens gaten van 20 mm van buitenaf, verwijder de plastic afdekkingen en monteer de mistlampen met behulp van de meegeleverde bout,

Verwijder meer noppen van de binnenkant van de wielkast aan de rechterkant om de voering voldoende te verplaatsen om achter de ruitensproeiervloeistof te komen en de blauwe kabel met de losse connector te lokaliseren en de lichtbundel aan te sluiten

Voer de bundel over de voorkant en bevestig de aardkabel

Klem vast aan de binnenkant van de dwarsbalk en door naar de linkerkant

Plaats de bumper terug, sluit de mistlampen aan en bevestig de sproeierslang opnieuw door de bovenstaande procedure om te keren.

Binnen

Verwijder de eindbekleding van het dashboard en verwijder de schroef

Wrik de onderste dashboardafdekking los en zoek de montagebout

Monteer de relaisbeugel, bevestig het relais en steek de blauwe kabel in de schakelbundel (relais midden onder, connector midden boven)

Verwijder de meerpuntsstekker van boven de zekeringkast (tweede van boven) en steek twee kabels van de bundel in de stekker, plaats de stekker terug en plaats de meegeleverde zekering in nummer 6

Verwijder drie schroeven onder het stuurwiel en verwijder de afdekking,
Verwijder schroeven in de stengel en vervang deze door een in de kit.

Doe alles weer in elkaar en daar ga je, missie volbracht.

De installatie-instructies staan hier (pdf, 664k):
View attachment foginstall.pdf

#2 ·
Dappere man, dat lijkt me een grote operatie!

#3 ·
Ik ben enorm onder de indruk van je werk.

Wat is de eenheid op de 13e foto bij het linkerwiel, is het een tweede claxon? Ik lijk er twee te hebben, maar een zit aan de linkerkant en een aan de rechterkant.

#7 ·
WoolyCiv said:
civicsport said:
Ik heb koplampsproeiers die een grotere fles hebben, dus er is waarschijnlijk geen ruimte aan de zijkant voor de claxon.
Ik ook, dus waarom bevinden ze zich op verschillende plaatsen?
AH!!!! Op de 5e foto zie je de andere claxon, is het mogelijk het alarm :?: :?: :?:

#10 ·
Het is doodsimpel, duurde maar 1 1/2 uur en dat was inclusief het maken van de foto's. Het gaat heel gemakkelijk uit elkaar, het meeste is gewoon met clips (eigenlijk teveel). Hoe de dealers £150 kunnen vragen, gaat mijn pet te boven.

#12 ·
Goed gedaan, maat, ik ben ook enorm onder de indruk van je inspanningen... en verdomd blij dat de mijne er standaard bij zaten!!!!

Nu, aangezien je duidelijk heel goed bent in het uit elkaar halen van perfecte auto's voor de lol, kun je dan alsjeblieft aan de slag gaan met het oplossen van een iPod-oplossing!!!???

Oh, en je foto's zijn ook heel duidelijk... goed gedaan! 8) 8) :D

#20 ·
Net een mistlampenset voorin gemonteerd - alles werkt en ziet er goed uit - £ 120 voor de set van de lokale Honda-dealer (de man van de onderdelen had een set verkocht aan zijn maat die besloot de civ te verkopen voordat hij hem monteerde)

#26 ·
Ik denk dat dit geen al te vriendelijk forum is... niemand heeft gereageerd...

Hoe dan ook... de mistlampen zijn H11... misschien moet iemand dit in de toekomst weten (en deze info in het juiste onderwerp vinden)
Vriendelijk - ja.
Weten we alles - nee.

:)

#27 ·
bedankt

Hallo, bedankt voor deze mail. Weet u toevallig of ik de kabelboom apart kan kopen, aangezien ik een paar lampen heb gekocht maar deze geen kabelboom hadden. Zoals het lijkt, past de kabelboom in een connector die zich ergens in de wielkast bevindt. Persoonlijk zie ik deze locatie als een dom ontwerpvoorstel, aangezien ik niet begrijp waarom men de helft van de voorkant van de auto zou moeten demonteren om een ​​zeer gangbaar accessoire na verkoop toe te voegen. Maar je **** nooit begrijpen waarom we tegenwoordig de dingen ingewikkelder lijken te maken.

Toch bedankt voor uw interesse in het antwoorden.

lippu uit Malta