Hallo,
Bedankt aan Potsy en anderen voor de nuttige informatie.
Ik bezit een Honda Civic 1.8AT in India. Tijdens het rijden begonnen mijn verlichtingslampen plotseling te flikkeren en met de airco gingen ze uit.
Nu gaan alle verlichtingslampen voor de aircoknoppen, de AT-versnellingshendel, de sel/reset-schakelaar, de koplampniveauregelschakelaar niet aan als ik de parkeer- en koplampenschakelaar aanzet. Ik kan ook zien dat de koplamp-aan-indicator en de buitentemperatuur van de toerenteller zijn verdwenen.
Fysieke knoppen en al het andere werken prima, maar niet de aircokoppeling. Ik heb gecontroleerd en alle zekeringen zijn in orde. Ik ben verder gegaan om de toerenteller te controleren met de zelfdiagnosemodus en kreeg fout 2.
Zoals Potsy suggereerde, heb ik de aluminiumfoliemethode gebruikt, maar ik kan geen code-info op mijn toerenteller zien. Maar ik kon hetzelfde proces gebruiken met het plafondlicht, dat me 5 flitsen gaf, wat verwijst naar communicatieverlies tussen toerenteller en micu, toerenteller vervangen.
Kan iemand me alsjeblieft helpen wat het probleem zou kunnen zijn, aangezien mijn auto geen code op het toerentellerscherm weergeeft.
Hier is het proces dat ik heb gevolgd
Honda Bcan proces
Groeten,
Dev