Als iemand DTC's heeft, plaats ze hier en ik zal kijken of ik de decodeer heb.
Koop een Civinfo.com-sticker en word Supporter - alles wordt onthuld! ...Wat is de procedure voor het wissen van de berichten?
Civinfo verzendt naar de hele wereld - er zouden naar verluidt pinguïns in Antarctica zijn, met een Civinfo.com-sticker op hun billen!Natuurlijk, waarom niet, maar kun je het naar mijn land verzenden? Macedonië? Ik betwijfel het![]()
http://www.civinfo.com/forum/site-s...rum/site-suggestions-feedback-rules/1206-buy-civinfo-stickers-support-site.htmldat is leuk, vertel me waar ik er een kan krijgen?
Oké, ik heb nu hulp nodig, PayPal zegt "
Stuur [Pottsy] een PM ...Oké, ik heb nu hulp nodig, PayPal zegt "
Ons systeem staat niet toe dat u naar deze landen verzendt.
Macedonië
hartelijk dank, ik geloof niet dat de meetmodule is losgekoppeld. Ik heb alle fouten gewist, dus ik zal afwachten of er nog meer verschijnen.. maar bedankt voor uw tijdDTC B1008: MICU Communicatie verloren met de metercontrolemodule (A/T-bericht)
DTC B1011: MICU Communicatie verloren met de metercontrolemodule (VSP/NE-bericht)
DTC B1150: Communicatiebuslijn fout
DTC B2350: Communicatiebuslijn fout
DTC B2357: Automatische verlichting/regensensor Communicatie verloren met MICU (RM-bericht)
DTC B2356: Automatische verlichting/regensensor Communicatie verloren met MICU (WIPSW-bericht)
DTC B2355: Automatische verlichting/regensensor Communicatie verloren met MICU (HLSW-bericht)
Wis de berichten en controleer of ze terugkomen. Heeft u toevallig de meetmodule losgekoppeld?
Andrej
Dit kan gebeuren als je de auto laat afslaan...DTC B1008: MICU Communicatie met de Gauge Control Module verloren (A/T Bericht)
DTC B1011: MICU Communicatie met de Gauge Control Module verloren (VSP/NE Bericht)
DTC B1150: Communicatiebuslijn Fout
DTC B2350: Communicatiebuslijn Fout
DTC B2357: Automatische verlichting/regensensor verloor communicatie met MICU (RM Bericht)
DTC B2356: Automatische verlichting/regensensor verloor communicatie met MICU (WIPSW Bericht)
DTC B2355: Automatische verlichting/regensensor verloor communicatie met MICU (HLSW Bericht)
Wis de berichten en controleer of ze terugkomen. Heeft u toevallig de gauge module losgekoppeld?
Andrej
Dus, wat is de procedure??Koop een Civinfo.com-sticker en word een Supporter - alles zal onthuld worden! ...
Mijn nieuwe auto zou geen DTC-codes moeten hebben, ik wou dat mijn computer zei wat Carol Beer het beste zegt.Computer zegt nee....
DTC B2355: Automatische verlichting/regensensor Communicatie verloren met MICU (Cars Brain)Ik heb er een paar en het maakt me bang.
Mijn nieuwe auto zou geen DTC-codes moeten hebben, ik wou dat mijn computer zei wat Carol Beer het beste zegt.
Het interieurlicht knipperde ook tijdens deze test.
PA74
B2355
------
PA74
B2356
------
PA74
B2357
En Honda zal niet weten dat ik deze DTC-code pull met folie heb gedaan, toch?
Bedankt.DTC B2357: Stroomdetectie laag circuitstoring bestuurdersraam