2006+ Honda Civic Forum banner
Status
Not open for further replies.
441 - 458 of 458 Posts
Ik wil graag een professionele, uitgebreide en landelijke reparatieservice aanbieden voor een I-shift-systeem/koppelingsactuator in uw Civic of Jazz als deze defect raakt.

Als u een van de volgende problemen bent tegengekomen:
  • tandwielsymbool verscheen op het dashboard tijdens het rijden, maar verdween na het opnieuw starten van de motor (zie foto)
  • kan geen versnelling selecteren vanuit neutraal ("N" knippert)
  • versnellingsbak vast in versnelling/achteruit
  • knipperend "A"-symbool en de motor kan niet worden gestart
  • u heeft een diagnosefout P0810

dan heeft u een probleem met uw I-shift-systeem, hoogstwaarschijnlijk de koppelingsactuator en/of versnellingsactuatoren.
Ik heb veel Civics gerepareerd die last hadden van de gevreesde I-shift-problemen, en heb nog nooit klachten gehad of problemen die opnieuw optraden.

Ik bied een reparatie aan met een garantie van drie maanden, waarbij indien van toepassing originele Honda-onderdelen worden gebruikt.
Ik spoel en ontlucht het systeem en voer na reparatie statisch en dynamisch leren uit van de Engine Control Module met behulp van het Honda-diagnosesysteem.
Ik zal ook een volledige controle uitvoeren op eventuele andere fouten die in de computer van de auto zijn opgeslagen.

De reparatie duurt ongeveer 5-6 uur en het enige wat ik nodig heb is wat ruimte rond uw auto en een toegang tot een stopcontact.
De reparatie kost ÂŁ320 all-in + brandstofkosten (ÂŁ0,4 per gereden mijl).

Vanwege werkverplichtingen kan ik de reparaties alleen in het weekend uitvoeren.

Als u geïnteresseerd bent, stuur me dan een privébericht met de autodetails en een korte beschrijving van het probleem.
Bedankt
Hoi, ik hoop dat je me **** helpen. Ik heb een 2007 Civic 1.8 Ishift. Gisteren, toen ik erin stapte, had ik lampjes op het dashboard en nu gaat hij niet in een versnelling. De RAC is geweest en heeft een computertest gedaan en 0810 is naar boven gekomen. Ik kom uit Wales, is er een manier waarop je **** komen en het **** repareren? Bedankt John
Image

Image

Ik wil graag een professionele, uitgebreide en landelijke reparatieservice aanbieden voor een I-shift-systeem/koppelingsactuator in uw Civic of Jazz als deze defect raakt.

• tandwielsymbool verscheen op het dashboard tijdens het rijden, maar verdween na het opnieuw starten van de motor (zie foto)

dan heeft u een probleem met uw I-shift-systeem, hoogstwaarschijnlijk de koppelingsactuator en/of versnellingsactuatoren.
Ik heb veel Civics gerepareerd die last hadden van de gevreesde I-shift-problemen, en heb nog nooit klachten gehad of problemen die opnieuw optraden.

Ik bied een reparatie aan met een garantie van drie maanden, waarbij indien van toepassing originele Honda-onderdelen worden gebruikt.
Ik spoel en ontlucht het systeem en voer na reparatie statisch en dynamisch leren uit van de Engine Control Module met behulp van het Honda-diagnosesysteem.
Ik zal ook een volledige controle uitvoeren op eventuele andere fouten die in de computer van de auto zijn opgeslagen.

De reparatie duurt ongeveer 5-6 uur en het enige wat ik nodig heb is wat ruimte rond uw auto en een toegang tot een stopcontact.
De reparatie kost ÂŁ320 all-in + brandstofkosten (ÂŁ0,4 per gereden mijl).

Vanwege werkverplichtingen kan ik de reparaties alleen in het weekend uitvoeren.

Als u geïnteresseerd bent, stuur me dan een privébericht met de autodetails en een korte beschrijving van het probleem.
Bedankt

Als u een van de volgende dingen bent tegengekomen:
  • tandwielsymbool verscheen op een dashboarddisplay tijdens het rijden, maar verdween na het opnieuw starten van de motor (zie foto)

Ik heb veel Civics gerepareerd die last hadden van de gevreesde I-shift-problemen, maar heb nooit klachten gehad of problemen die opnieuw optraden.

Ik bied een reparatie aan die drie maanden gegarandeerd is met originele Honda-onderdelen waar van toepassing.
Ik zal het systeem spoelen en ontluchten en na reparatie - statisch en dynamisch leren van de Engine Control Module uitvoeren met behulp van het Honda-diagnosesysteem.

Reparatie duurt ongeveer 5-6 uur en alles wat ik nodig heb is wat ruimte rond uw auto en toegang tot een stopcontact.
Reparatie kost ÂŁ320 all-in + brandstofkosten (ÂŁ0,4 per gereden mijl).

Als u geïnteresseerd bent, stuur me dan een privébericht met de details van de auto en een korte beschrijving van het probleem.
Bedankt
Hoi daar. Kun je me alsjeblieft helpen? Ik probeer opnieuw te leren, maar geen geluk. Ik heb de borstel vervangen, de auto rijdt prima na het stoppen

Hoi. Het lijkt erop dat de koppeling oververhit raakt tijdens hard accelereren, wat bevestigt dat het in orde is bij normaal gebruik. Het kan zijn dat er alleen een vloeistofwissel en een leerproces nodig zijn, of misschien is er een nieuwe koppelingsset nodig.
Ook de koppelingsactuator is misschien aan het einde van zijn latijn en moet mogelijk worden vervangen/gerepareerd.
Lees, indien mogelijk, de foutcodes uit die zijn opgeslagen en we zullen het van daaruit bekijken.
Groeten, Dan
Hoi Stewartpoole33.
Ik kan zo'n code niet vinden in mijn database. Waar heb je de foutcode vandaan? Heb je een soort universele codelezer gebruikt? Probeer de eenvoudige methode van Pottsy:
Foutcodes lezen (en wissen) zonder speciale tools...
Het geeft je Honda-specifieke codes en plaats hier de resultaten.
Bedankt
Hoi daar, hoeveel kost het me? Ik ben in Luton. Ik heb

Hoi

Mijn 2007 78k i-shift toonde het tandwiel en het uitroepteken voordat ik moest stoppen bij een rood licht. Vervolgens ging hij niet in de versnelling. Vast in N.

Kun je adviseren hoe ik met spoed een reparatie kan aanvragen?

Verzonden vanaf mijn Pixel 3a met Tapatalk
DTC Probleemoplossing: P19FC (160-23)
DTC P19FC:
Positieleren van de schakelactuator niet voltooid
OPMERKING:
DTC P19FC wordt opgeslagen wanneer het positieleren van de schakelactuator onvolledig is.
Zorg ervoor dat de batterij volledig is opgeladen.
Zet het contactslot op AAN (II).
Wis de DTC's met de HDS.
Doe het i-SHIFT-systeemleren (statische modus).
Controleer op DTC's met de HDS.
Wordt DTC P19FC aangegeven?
JA -
Ga naar stap 3 en herhaal de stappen. Als DTC P19FC opnieuw wordt opgeslagen na het i-SHIFT-systeemleren (statische modus), controleer dan de reparatiefout, of er is een probleem met een vervangend onderdeel.
NEE -
Intermitterende storing, het systeem is op dit moment OK.
Hoi daar, kun je me helpen nadat ik de borstel voor de koppeling heb vervangen? Ik heb getest met 12 V en het werkt. Ik heb ze weer teruggeplaatst. Ze geven hetzelfde als je beschrijft. Ik kan de code niet verwijderen, ik kan de instelling niet voltooien

Attachments

Hoi, ik hoop dat je me **** helpen. Ik heb een Civic 1.8 Ishift uit 2007. Gisteren, toen ik erin stapte, gingen er lampjes op het dashboard branden en nu kan hij niet meer in een versnelling. De RAC is geweest en heeft een computertest gedaan en 0810 is naar boven gekomen. Ik kom uit Wales, is er een manier waarop je **** komen en het **** repareren? Bedankt John

DTC Probleemoplossing: P19FC (160-23)
DTC P19FC:
Positieleren van de schakelactuator niet voltooid
OPMERKING:
DTC P19FC wordt opgeslagen wanneer het positieleren van de schakelactuator onvolledig is.
Zorg ervoor dat de batterij volledig is opgeladen.
Zet het contactslot op ON (II).
Wis de DTC's met de HDS.
Doe het i-SHIFT Systeem Leren (Statische Modus).
Controleer op DTC's met de HDS.
Wordt DTC P19FC aangegeven?
JA -
Ga naar Stap 3 en herhaal de stappen. Als DTC P19FC opnieuw wordt opgeslagen na het uitvoeren van het i-SHIFT Systeem Leren (Statische Modus), controleer dan de reparatiefout of er is een probleem met een vervangend onderdeel.
NEE -
Intermitterende storing, het systeem is op dit moment OK.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik weet niet zeker wat het probleem is. Ik heb de borstel vervangen

Hallo,

Heeft iemand deze storing kunnen laten verhelpen door een andere garage of serviceprovider?
Het lijkt erop dat deze geadverteerde service niet meer beschikbaar is en daarom vroeg ik me af of iemand deze problemen ergens anders heeft laten oplossen.

Groeten
Sulaiman

• tandwielsymbool verscheen op een dashboarddisplay tijdens het rijden, maar verdween na het opnieuw starten van de motor (zie foto)
  • knipperend "A"-symbool en kan de motor niet starten
  • u heeft een gediagnosticeerde fout P0810

Ik heb veel Civics gerepareerd die last hadden van de gevreesde I-shift-problemen, maar heb nog nooit klachten gehad of problemen die opnieuw optraden.

Ik bied een reparatie aan met een garantie van drie maanden met gebruik van originele Honda-onderdelen waar van toepassing.
Ik spoel en ontlucht het systeem en voer na reparatie statisch en dynamisch leren van de Engine Control Module uit met behulp van het Honda-diagnosesysteem.
Ik voer ook een volledige controle uit op eventuele andere fouten die in de computer van de auto zijn opgeslagen.

Reparatie duurt ongeveer 5-6 uur en alles wat ik nodig heb is wat ruimte rond uw auto en toegang tot een stopcontact.
Reparatie is gedaan voor ÂŁ320 all-inc. + brandstofkosten (ÂŁ0,4 per gereden mijl)

Als u geïnteresseerd bent, stuur me dan een privébericht met autogegevens en een korte beschrijving van het probleem.
Bedankt
Hoi!
Ik vervang die actuator op een Honda Civic en hoef hem alleen maar in de auto te coderen, is dat mogelijk? En hoeveel kost het?

Hoi, mijn naam is Omar, ik vraag me gewoon af of je **** helpen. Ik heb mijn iShift Civic reparatieauto nodig, die niet start en geen versnelling selecteert?
Stuur me alsjeblieft een bericht terug
Ik heb hetzelfde probleem en ik woon in Jamaica 🇯🇲

Hallo, biedt u deze service nog steeds aan? Het lijkt erop dat mijn versnellingen traag schakelen in de automatische stand. Had 1 ruk en stop bij de rotonde. Zou niet in de automatische stand lopen, maar wel in de handmatige stand, hoewel niet perfect. In Harlow, Essex

Hallo, ik heb een Honda Civic (Semi-automaat) uit 2007. Ik heb de volgende problemen. Ik woon in Luton. Is het mogelijk dat u deze zaak behandelt? Laat het me weten.

tandwielsymbool verscheen op een dashboarddisplay tijdens het rijden, maar verdwijnt soms na het opnieuw starten van de motor.
- kan geen versnelling selecteren vanuit neutraal ("N" knippert). De versnelling blijft steken in '0'.

Met vriendelijke groeten,

Beekay

• knipperend "A"-symbool en kan de motor niet starten
  • u heeft een gediagnosticeerde fout P0810

dan heeft u een probleem met uw I-shift-systeem, hoogstwaarschijnlijk koppelingsactuator en/of versnellingsactuatoren.
Ik heb veel Civics gerepareerd die last hadden van de gevreesde I-shift-problemen, maar heb nog nooit klachten gehad of problemen die opnieuw optraden.

Ik bied een reparatie aan met een garantie van drie maanden met gebruik van originele Honda-onderdelen waar van toepassing.
Ik spoel en ontlucht het systeem en voer na reparatie statisch en dynamisch leren van de Engine Control Module uit met behulp van het Honda-diagnosesysteem.
Ik voer ook een volledige controle uit op eventuele andere fouten die in de computer van de auto zijn opgeslagen.

Reparatie is gedaan voor ÂŁ320 all inc. + brandstofkosten (ÂŁ0,4 per gereden mijl)

Bedankt
Hoi,

Ik wil graag een professionele, uitgebreide en landelijke reparatieservice aanbieden voor een I-shift systeem/koppelingsactuator in uw Civic of Jazz als deze defect raakt.

• knipperend "A" symbool en kan de motor niet starten

dan heeft u een probleem met uw I-shift systeem, hoogstwaarschijnlijk koppelingsactuator en/of versnellingsactuatoren.
Ik heb veel Civics gerepareerd die last hadden van de gevreesde I-shift problemen, maar heb nooit klachten gehad of problemen die opnieuw optraden.

Ik bied een reparatie aan met een garantie van drie maanden met originele Honda-onderdelen waar van toepassing.
Ik zal het systeem spoelen en ontluchten en na reparatie - statisch en dynamisch leren van de Engine Control Module uitvoeren met behulp van het Honda diagnosesysteem.

Reparatie kost ÂŁ320 all-in + brandstofkosten (ÂŁ0,4 per gereden mijl)

Als u geïnteresseerd bent, stuur me dan een privébericht met autogegevens en een korte beschrijving van het probleem.
Bedankt
Ik heb de actuator gerepareerd, al op de auto, ben alleen op zoek naar iemand die hem in de auto kan coderen?

Omdat automobilklub al meer dan 3 maanden niet meer actief is, heb ik de thread gesloten voor nieuwe reacties/verzoeken. Hopelijk keert hij in de nabije toekomst terug en wordt de thread heropend.

Contact gelegd en thread heropend in afwachting van een update van de OP.

Hallo, ik heb een Honda Civic (Semi-automaat) uit 2008. Ik heb de volgende problemen die u heeft opgesomd. Ik woon in Romford, Essex RM12. Is het mogelijk dat u deze zaak behandelt? Laat het me weten.

Het tandwielsymbool verscheen tijdens het rijden op mijn dashboard, maar verdwijnt soms nadat ik de motor opnieuw heb gestart.

Met vriendelijke groet,

Anwar

Gelieve hier geen verzoeken te plaatsen totdat Automobilklub een aankondiging heeft gedaan met betrekking tot de tijdelijke opschorting van diensten.

Bedankt

441 - 458 of 458 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.